söndag 17 september 2023

Vår ridtjej....

 


...å vi är SÅÅÅ STOLTA över dig💖 tänk att DU är min dotter...det gååår bara inte att beskriva den enorma kärlekskänslan man känner för sitt barn💖🙏


det är bara en känsla som inte ens går att beskriva...mer än att det är en sådan stark ren kärlek..vilket gör att hon går först i alla lägen! att se hennes glädje och skratt glädjer mig ända in i själen bokstavligt talat💖🙏


nu har vi kommit in 4 veckor in i vardagen, och efter att skolan börjat..och Ä går i en mindre undervisningsgrupp som till och med är i en egen byggnad ett stenkast från stora skolan. de sjuor, åttor och nior som har behov av att gå i särskild undervisningsgrupp befinner sig alla i detta hus varje skoldag🙏  
i SJU!! år har vi kämpat för att hon ska få ha det just såhär...att vara i en mindre grupp, med flera lärare..
och det enda vi har fått höra är att budget går före behov!!!😡
inte DET MINSTA KONSTIGT att detta slutade i utbrändhet hos oss!! skolsystemets baksida som får hundratals av barn att lida av psykisk ohälsa och inte får den utbildning de har rätt till😠😟
TACK OCH LOV så är det bara tre år kvar av skolplikten, å TACK OCH LOV så verkar hon äntligen få rätt stöd i skolan🙏 å fortsätter detta att funka bra, så får hon gå i denna byggnad och grupp ända till och med nian🙏

så...vad var det som krävdes då för att vårt barn skulle få rätt hjälp i skolan???
-VI BYTTE KOMMUN, till vår nuvarande kommun som har ett gott rykte om att stötta alla barn med särskilda behov-med eller utan NPF-diagnos🙏

TACK HJO KOMMUN🙏 må nu ä:s sista skolår äntligen ge henne några bra skolår att minnas!


nu till något mer roligare än sveriges katastrofala skolsystem😖
som ni ser så har jag tagit lite provbilder från "up above"😍 jag har äntligen hittat en perfekt drönare för mig😍 en Dji mini drönare som känns hur perfekt som helst😍🙏
tänk vilka bilder jag kan ta...på höstfärgerna, vinterlandskapet å ja...ALLT som jag inte kan ta från marken med min kamera där😍


jag har insett att jag kan skapa...så mycket mer nu när jag har flera kameraenheter😍 LOOOVE IT!!


här är vårat hus närmast kameran 😍


å här har vi vårat lilla kogäng som nu (efter kalven collies ankomst) är 7st kor💚 och så ser ni skogen som finns mellan oss och vår strand🙏


något som är lite komiskt ändå😄😉är att jag nästan fick svindel av att kolla i skärmen då jag hade drönaren riktigt högt...är det ens möjligt att få svindel av en sån sak🙆😉 ja...TYDLIGEN😆

men ååååå vilka bilder man kommer att kunna ta😍😍😍



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar