söndag 12 november 2023

Ängelas första ridtävling...

 


genomförde hon under allhelgonahelgen👻👻👻-halloweenhoppning på hennes ridskola😃


men för älskade goa tuva så blev detta hennes sista ridtävling innan hon nu går i pension, efter många år i tjänst😊💜

 
tuva fick en inbakad ihoprullad luggfläta med en söt röd rosett i pannan😊💜💜


titta vilken SÖTCHOCK tuva blev!💝


man ska avsluta sin tjänst mä bravur😊

  

dä va en geggig dag i paddocken, så det det var nog därför det endast blev framridning i paddocken och framhoppning inne på banan innan start?!


SÖTINGAR💖💖💖


dom var jätteduktiga båda två💝


å så häär tjusig blir man när den inbakade flätan togs ur😄💜




snickers å tuva-partners in crime😄


💙💜


prisutdelning😀

                                           
sen på seneftermiddan så åkte jag å ängela bort till broddetorp och tände ett ljus för pappa💖

  

det känns alltid som att jag kommer ännu närmare dig när jag är i broddetorp..det känns så starkt...det går nästan inte å beskriva...🙏


Pappa....tryggheten i min barndom...


jag har lovat dig att jag ska ta mig igenom detta livet hur tufft det än är, å det kommer jag att hålla!! och märkligt nog så känner jag fortfarande hur mån du är om mig och att du är mycket med mig...lite som när du var i livet, bara att du nu är i en annan dimension...den känslan går inte å beskriva riktigt...man bara känner det så starkt.. och d är jag såå tacksam för🙏


broddetorp kyrka om kvällen💚


efter morgonens ridtävling så åkte jag å lämnade ängela hos kompisen i tibro å åkte sen till jimmys jobb å hälsade på honom å tog en fika samtidigt som jag beundrade alla ljus på kyrkogården...den stämningen som blir på en kyrkogård när gravarna är fulla med ljus....så vackert💛





..en fin allhelgonadag...ända från morgon till kväll💚










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar