söndag 19 november 2023

Busegott direkt från tyskland...

 


...som goa heidi gav oss som tack för hjälpen mä husvaktningen💜😊 självklart var vi tvungna att testa😃 here we go😉-ägglikör i chokladglas😄!!


å ja...då vår älskade tuva har gått i pension, så rider ängela istället sötfisen snickers💙😊


å hon vågade sig på att rida barbacka för första gången💪😀 personligen så älskar jag att rida barbacka🙏😍 jag var lite osäker till en början då hon ville rida utan sadel..då hon fortfarande är nybörjare...men damen var envis å ville testa. jag förberedde henne på att hon måste arbeta mer med benen nu och även tänka på hållningen och tyngden på ett annat sätt, så hon håller sig kvar.


men hon överbevisade sin lite nervösa mamma å skötte det galant😍🙏

   

hon skötte det superbra💪


jag avslutar med den bilden på vår lilla pälskling som jag skickade till hans kloklippare inne i byn😊 då dä ä dax att klippa klorna å rengöra öronen nu igen! tigers egna villkor är att *jag går ENDAST med på detta om ni tar med köttbullar (mutbullar)😄* 

köttbullar är tigers absoluta favoritmums😄


vår lilla pensionär här hemma börjar nu bli riktigt gråhårig minsann, men han lever livet som om han fortfarande vore valp😄💙💙💙

vi älskar dig så otroligt mycket tiger lilla💖💖💖






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar