söndag 5 maj 2024

Sikken GOO kille....

 


...ja, å då menar jag såklart våran lilla enögda superjägare TOTTE💙💚💙!


man hittar honom ofta liggandes såhär å bara gottar sig😄 det kan vara vartsom..golvet, gräsmattan, bordet, marken rakt av, om han hittar ett skönt "place"😉 han lever livet gott han, hehe


vresar ogenerat mä bena`😂 VARFÖR skämmas för menar totte😉



jag å jimmy åkte bort till kolmilan häromdagen, å fick förklarat hur kolmilebygge går till😊


jag har varit här en gång innan, då milan var igång, men det va rätt intressant faktiskt att se och förstå hur den görs från grunden. vet DU vad en kolmila är???😃



staplingen är igång å detta verkar bli en rejäl mila i år enligt jimmy


varje år så namnges kolmilan, å ett år så var dä min självaste svärmor som milan döptes efter😃 å det är faktiskt ingen slump, då milan döps efter någon av dom i gänget som huserar häruppe när milan går varm, så eliza här på skylten är bokstavligen faktiskt min självaste svärmor å ingen annan eliza😃









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar