lördag 11 maj 2024

Våren exploderar just nu...

 


...därute i naturen🙏😍 det har tillåmä faktiskt varit sommarvärme igår å idag juuuuhh😍


bäckens mysiga porlande...och.....en njutande tiger i bakgrunden😉😄



ÄLSKAR hur "du" vaknar upp nu💚💚💚


den här bilden på myrstacken tog jag faktiskt på avstånd med min kodak kamera för att testa hur det blev med den utan att ta med macrofunktion, å det blev faktiskt hyfsat resultat tycker jag ändå👌 denna tog jag med zoom från stigen där jag stod


se hur algerna under vattnet gör bilden till nästintill en tavla...🙏


tagna vid skogstjärnen i grevbäck💚



du..lilla GODING💚 som har börjat få så söta små horn


å här såg det precis ut som att han doftade på vindpusten som där kom omkring oss...så bedårande söt bild💚


💖💖💖


å ängela har nu varit på sitt tredje pay and jump-Första maj hoppet på sin ridskola😍


å denna gången så vart dä liite mer klös i mixer😄


å här red hon den mest snälla å beskedliga hästen dunny💙 dagen innan tävlingen


å för att avsluta det här inlägget så visar jag vår alldeles egna trädgårdsmästare, med inriktning på buskar😄 han kombinerar jobb med rekreation😉 i form av kli å massage genom att gå såhär längs med busken...ajjemän serrni..PERFEKT tycker vår lilla påjk😄 GODING!!!















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om ni vill så får ni kommentera eller skriva något till mig här

Men negativa kommentarer ägnar jag ingen som helst energi åt och den kommer att raderas omgående!

Love to all of you