fredag 21 september 2012

min älskade...

 ...min älskade man mattias (som jag kallar mattis) <3
när jag städade en av våra garderober förut så hittade jag många kort på min underbara man och styvbarn<3

fotot här ovan är på mattis under hans första år i denna värld<3 vilken underbar bild<3
 några år äldre:-)
 och ni ser ju hockeyfrillan, hihi;-) 
 han är en riktig snygging, mannen min<3 ....

 ....med det varmaste hjärta man kan ha<3
tänk att jag fann dig min mattis...och får känna hur sann kärlek känns..
du och jag älskade min...mot världen<3
och här är mina styvbarn <3 <3 amanda och hampus... två jättefina människor med lika stort hjärta som sin far<3
vid 20års ålder blev mattis far till amanda ,och två år senare kom hampus:-)
och sisådär 20år senare vid 40års ålder så blev han far till våran lilla ängela<3

den fina människa han är, med sitt kärleksfulla inre...det finns även i hans tre underbara barn<3 <3 <3

jag älskar er alla...<3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar