söndag 9 september 2012

nu är firandet till ända...

...av min 30-års dag!
 och jag är supernöjd över både kalasen, och maskeradfesten som hölls här på gården igårkväll:-D

-nu kommer jag göra såhär mina kära besökare;-)
..att jag kommer ge er ena riktig bildbomb här nu istället för att dela upp i två inlägg...så...nu sätter vi igång, hehe;-)

håll till godo;-b
 ängela och lilla ellen sitter vid sitt barnbord å äter..pannkakor eklart;-)
 första kalasgänget som var här å firade:-)
 å här slår vi på stort:-) som ni ser på chokladtårtan så firade vi både mig och "styvsonen" hampus denna dag:-)
 hihi:) gillar denna bilden, då ett "visst" litet finger (ängelas) vill ta sig en smakbit av den smaskiga tårtan:)
 jubilarerna blåser ut ljusen på tårtan;-) 
 under kalashålligånget så hann jag även få med denna lilla slända på bild<3
 mina brorsbarn och ängela hade skojjigt när dom kastar boll med min kusin martin:)
 min goa kusin martin:-)
 jag och min älskade moster maria<3
 mor min och fina lilla hunden sessan<3
ser ni klätterhortensian därbakom?..den älskar jag och tänker rädda den när vi gör om våran altan:-)
 lite kusinfoton,hihi <3

 moster å mormor..när färden snart ska vidare ner till skåne igen<3





ÅÅÅ så var det visst så att det ble`en maskeradfest här på våran kulle oxå;-D

 å den hölls igårkväll, och jag hade såå skojjigt och framförallt mina och våra vänner som kom verkade ha skojjigt dom med<3 
en RIKTIGT HÄRLIG KVÄLL<3

-hihi...den innehöll allt från självaste jesus till välhängda skottar och dracula å ja...ett gäng tokfisar ble`vi helt enkelt, så himla härligt:-)
TACK ALLA!!!!!!! <3
 jesus med sin...iphone ;-)
 dole "the rocker" och min mexikanske mattis;-)
 hehe;-b å den välhängde skotten....ja...nog va han VÄLHÄNGD allt *skratt*
ja...åh hejsan va jag skrattade gott igårkväll åt oss alla tokfisar,hehe :-D
 jesus står och predikar för sina lärljungar;-D å dom tycks se...välsignade ut... ;-)
 hungriga magar måste mättas;)
 dracula å hans hustru ;-)
 jag är sååå nöjd över denna kväll:-) det var riktigt mysigt å skojjigt å...alltehop;-D 
 detta är nog första....och sista;) gången ni får se dracula och jesus kristus ihop;-b
 min mexikanare;-) undra om det låg massa tacochips däruppe i hatten? dä kolla jag aldrig;-b
 jag (hrm..laura ingalls with a twist) , jesus och mexikanaren;-)
 jag med den söta lilla piratflickan i famnen,hehe :-)
 nästan hela tok-gänget;-D  

 piratkvinnan, drakulas hustru å jag:-)
 jag å fina mia 
 dä blev både bugg å dä ena å dä andra underkvällen:-)
 dracula med hustru släpper loss;-)
 den välhängde skotten och min barndomsvän piratkvinnan thess<3
 jag å "dole dä rocker" hehe

hehehe:-D  jag vet inte tommy...om du va för å hämta nåt...där bak???  *skratt*...kortet blev riktigt festligt så jag var bara tvungen att lägga ut det,hihi ;-D

-öjöj nu blev jag trött i fingrarna;-b
men dä ble oxå ett långt inlägg minsann!

detta var allt från firandet av "min tredje nollning" :-)

godnatt önskar bloggförfattarinnan...

hej då:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar