måndag 17 september 2012

senaste nytt från lille melton:-)

 nu i helgen så tog vi oss bort mot meltons och hans mammas hage för att se hur lillen har växt:-)
 naturen visar verkligen sin skönhet när solen den berör<3 mycket vackert..
 när vi kommit bort till hagen, så kallade vi på dom och direkt så började dom spatsera ner till oss..kanske skulle dä vankas middag trodde dom?.. ;-)
 meltons mor upptäckte att dä va inte alls någon middag som var serverad...så hon ställde sig och betade, MEN lilla godingen han...han gnäggade som bara ett litet föl kan;-) och skuttade bort till oss för och hälsa<3
 melton med sin största lekboll bakom där vid trädet:-)  
  nog har han växt allt lilla godingen! <3

 jah!! ..jag heter ju melton jag..och är FÖRSKRÄCKLIGT söt ja:-)  eller hur,hihi ;-)
 men duh..va ä dä dära för makapär som du knäpper med?...
 den måste absolut sniffas på och undersökas grundligt;-)







-och med mitt bersåprojekt går det jättebra:-) jag får hjälp av mannen min med läggningen av stenplattorna och gjutning, riktigt snällt av honom<3 


 jag ser ju MYCKET framemot att göra fint härinne snart:-) stenramen runt och möblerna in och så vidare.. längtar efter detta:-)
när stora jobbar med bersån så leker jag med "bark"-båt modell större idag:-)

ja, detta var lite senaste nytt från både melton och våran gård<3 men jag har i vanlig ordning mera bilder som jag vill bjuda på:-) MEN de`får ni se i senare inlägg:-)


nu ska jag äta kvällsmackan och lägga mig, godnatt...eller godmorgon;-b till er besökare.

hej då sålänge:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar