torsdag 6 september 2012

svampig morgonpromenad...

 ..nu kryllar skogen av svampar i de alla olika slag...inte går det väl att ta fel på vilket svamphuvud som är här ovan;-)  det ser verkligen ut som att någon har spritsat dit små "gräddpluppar":)
kollar man bara närmare på olika ting så kan man upptäcka mycket som man inte annars ser med blotta ögat..
 bara i denna bild så ser man flera olika svampar
 å det som lilla jag brukar lyckas med;-) ...har hänt igen:-) jag fotade denna svamp och upptäcker sen att den har besök åppe på huvut;-)
 blånande fingersvamp ser det mer ut att vara, än gul fingersvamp detta
 närbild...jag gillar närbilden på dessa

 vad vackra de kan vara underifrån<3
 "jag å min lilla toppluva" ;-)


 ja som sagt...jag älskar mina morgonpromenader med denna vackra omgivning<3

 väl hemma så välkomnas jag vid ytterdörren av denna långbente man:-)

mina morgonpromenader är av guld för mig...på alla olika sätt och vis...<3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar