söndag 28 april 2013

Det var dax...

..att göra något åt flinten tyckte hampus ;-)

 ja ;-b de dära flintarna som ni karlar kan få, de kan ju te`sig på flera olika sätt ;-) om ni inte har märkt det;-)
 hampus 22år :-)
 men när jag gått loss mä rakmakapären;-) då blev resultatet såhär!
 han ble`riktigt finer!
 det här kortet gillar jag..
 ängela på sin brors axlar<3
 OCH här går inget till spillo på den här går`n !!! jag har ett speciellt ställe..här utanför det lilla fönstret i köket..där jag lägger bomaterial åt fåglarna<3 
så dit gick jag direkt å lade hampus hår!
och redan nästa dag ser jag hur den lilla blåmesen tar en "näve" med hår i näbben och flyger iväg för att reda i sitt lilla bo..det värmde gott att se<3
och dom har väl lärt sig vid det här laget, att här finns bomaterial att finna.
varsågoda<3mina små vänner<3




men som ni kanske anade så hade jag ätt`BUS i rockärmen ;-b
dä ä klart att inte hampus vid sina 22år redan hade odlat den dära flinten ;-)
såg HÄR såg han ut innan jag gick loss mä rakmakapären:-)

man måste ju få skojja till dä lite ju ;-b !!!


väääldigt skåjjigt att sitta på min favoritbrors axlar se`j :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar