onsdag 24 april 2013

mera SKÅNEGOTT :-)

 ..första gången albin ser havet<3
 långt därute simmar fem svanar i lugnan ro<3
 albin-godis:-) <3
 *hej!
jag heter albin å jag ä en ritti`liten charmör jag ;-) *

 ni betyder så mycket för mig<3


 havet...det stora havet...
 för dom som inte vart här förut..så är detta nedanför naturreservatet stenshuvud lite utanför kivik nere i österlen<3

 vårtecken som värmer gott<3

 jag..ute å går med albin ;-)
-TITTA...om du bara lyfter lite på fjolårslöven så lovar jag dig att du hittar mycket liv<3  
 .....TITTUT ;-)
 här såg vi mycket av himlen...men sen när löven har kommit så blir det nästan som ett grönt tak och ännu mera trollsk känsla<3
 kanske någon som kikar fram bakom trädet därborta... :-)
 man hittar ju såå mycket därute...här har jag funnit ett fint hjärta , ett stubbhjärta:)
 kolla noggrant så ser ni dom:-)
efter stenshuvud vandringen så for vi ner till kivik å handlade mysmat...
och här visade lina att hon är en jäkel på att parkera ;-D *skratt*  
å detta hör tydligen till vanligheterna...
hihi jaa du vännen min, dä ä bra lina,dä ä bra lina ;-b

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar