onsdag 3 april 2013

Då far jag igen...

...mot "mitt" skånerike<3

på fredag bär det av:-)

WHIIIIEEHHH :-D

-och andra upplevelser jag ser fram emot under våren är ju såklart (som mina följare vet) ..betessläppen och utflykten till naturum hornborgasjön och trandansen<3 och alla underbara utflykter som ska upplevas<3

jag är helt enkelt bara så tokigt lycklig<3

och TACKSAM...för allt....<3

 här bjuder jag på två bilder från i måndags , då familjen jonsson`s var ute och "gled" och tittade till våra fina grannar för å snaggla lite:-) ängela sköter tutan, mattis gasen, å jag...ja..jag bare sitter och å njuter därbak;-)
å då menar jag...gled...för utan hjälm på litet barnhuvud :-/ så tar man det mycket försiktigt!!!! ajaj på oss!!! hädanefter så blir det hjälm på ängela även fast vi smyger fram, det har jag här å nu bestämt!!!  man vet ju aldrig, hua...!
min underbara,underbara lilla familj<3  ...en kärlek så stark mellan oss... det är nu man verkligen förstår vad sann kärlek är... den går inte att ta på...den bara finns där..så det nästan värker i hjärtat<3

jag hoppas att även ni upplever/får uppleva den....det är rätt mäktigt....det här med kärleken<3...det är en stark kraft...<3

hej då sålänge mina fina besökare, vi hörs igen när jag kommit tillbaka:-) "misstänker" ;-b att jag har lite bilder att bjuda på då oxå ;-)

tjillevippen på er:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar