fredag 3 maj 2013

nu i dagarna...


 NÖJD liten ängela som fått smaskig klubba när vi var på marknaden i våran stad/by nu i första maj:-)
 och en önskan som hon hade var att hon ville ha en ballong:-) och lilla damen valde en rosa häst;-) mycket skojjig ballong, men till en början verka hon nästan lite rädd för den, ballongerna som hon har hemma, är ju inte helium i ;-)
 liten tjej i stooora skor :-)
 det var flera år sen sist jag såg stenknäck här på gården...men häromdagen så spatserade dessa två härutanför köksfönstret:-) <3
åååå så har det hoppats massa studsmatta :-) *fniss*
 jag måste säga..att jag störtgillar den här bilden, hehe ;-) man ser vilket liv i rullan det är på studsmattan när ängela å leia hoppar loss:-)  leias ben rakt upp i luften där bakom *fniss* ;-b
 och "idolen" hampus har lekt å stojjat med de små damerna, så dom skratta så dom kikna` :-D
 denna glädje<3 går RAKT IN...<3

 *om vi samarbetar så ska vi se om vattnet kommer* :-)
och nu idag fredag ,så har vi haft det supermysigt ute i trädgården hela eftermiddagen<3 vi är barnvakt åt lilla leia över natt (så nu ligger våra tjejjer däruppe och sussar så gott<3 ) 

och när jag känner efter..så tänker jag nog snart göra dom sällskap däruppe...jag ä allt bra trött jag mä känner jag nu...zzzz...zzzz..zzz...

så...godnatt önskar fru jonsson;-)

hej då för ikväll:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar