onsdag 14 augusti 2013

Det där med picknick...

 ...är ju nö`t av dä mysigaste som finns :-) <3 

 ..när vi andra denna dag sprang runt som "myror kring en sockerbit" (nytt ordspråk jag starta nu ;-b ) så slog sig amanda och leia sig helt enkelt ner själva på en filt uti vår trädgård <3  
när jag för ett slag (i stressen som jag var i då)  stannade upp då jag gick förbi köksfönstret och såg dom sitta där ute på "sin lilla filt" så tyckte jag dom såg så söta ut <3
så vill man ha picknick så tar man sig picknick helt enkelt :-) jag fick en sån värme inom mig när jag såg dom sitta där ute på sin filt <3 ja..så kände jag :-) <3
ja...picknick är väl fel att säga att detta är ;-) men en liten siesta rakt upp å ner på gräset, med lekstugans matta som täcke...jaa... dä funkar dä mä tydligen ;-) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar