lördag 10 augusti 2013

Våran semester i skåneriket...

Ja...ni som följer mig härinne, vet ju att "mitt" skåne har en mycket stor plats i mitt hjärta <3 ÄNNU en gång har vi nu varit där :-)

bilderna mina får visa..... <3

 ..att få återse havet igen...
 ...att få känna på havet... <3




 att min dotter får springa med sina bara fötter på samma strand där mina små fötter en gång sprang...<3


 ..att få se att även mina älskade njuter... <3
 vilka ä di där små "bulingarna" därborta ;-b
 ...att få se att moster min har förstorat bilderna jag tog på björktrastarna uppe i tallen vid gungbollen, och satt upp dom på väggen <3 det gjorde mig glad :-)
 björktrastförälder med sina små ungar <3
 ..att få se våran älskade dotter ligga på samma ställe under samma häst på väggen som jag en gång i tiden gjorde....
 ..wanås slott i knislinge, där det även var utställning... *vad är lycka för dig? * ...gav sig många uttryck .....
 .......sant........
 ängelas fina tillskott på väggen <3, som var full av teckningar och budskap och fina ord..
 ..mattis försöker få kontakt....dän lille ;-) är inte ett dyft intresserad, hehe...liten,liten men naggande tuff ;-)
 ...och i parken vid wanås slott så växer??...det stora röda bollar uppe i träden ;-)
 ...vi hittade alla dessa gungor :-) högt som lågt :-)
 ...jag kallar det härmed "gungaträdet" :-)...å då vi även har ett gungaträd vid stugan i furuboda så får detta bli wanås gungaträd :-)
*whiiiieeeehhh* :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar