onsdag 14 augusti 2013

Mera skånegott :-)

 ..härliga wanås gungaträd...WHIIEEEHH :-D
 det är dessa gungor med så här långa rep som är de allra bästa tycker jag :-) dä blir så himla härligt "svuung" när man gungar i dem :-)
 å tjoo fadderittan :-) även gubben min lyfte sig o`pp på de lockande gungorna :-) vem kan stå emot å gunga i dessa, hihi :-)
 aa...han är för söt där han sitter, åhh lilla magen där <3
 ååå han kämpar å kämpar för att få fart :-) *ler* <3
 i denna stunden...våååårat gungaträd... :-D

 glad å nöjd mattias där i gungan sitter <3 :-)
 på promenaden genom den stora parken vid slottet så stötte jag på denna lilla herren <3 han kom ut från ett litet hål nedanför stubben där åå så antog han klättringen upp för stubben ;-) <3

 den gamla,gamla,gamla eken vid wanås slottet <3 fascinerande tycker jag....tänk...vad mycket detta träd "bär på" sååå mycket det har sett...<3  
här försöker ett gäng ungdomar sträcka sig om trädet genom att hålla varandra i händerna, undra om dom kom runt??.. :-)
 då jag har mardrömmar i minnet hur jag är mellan två väggar som trycks i hop :-/ så var det inte jättenjutbart att gå igenom denna pyramiden...det gick snabbt.....för min del ;-b

 rackarns....en  liten tjuvtittare ;-)

en riktigt mysig (men lite varm förmiddag)..men det löste vi bra :-) genom att åka "hem" till stugan i furuboda igen för att traska ner till havet å bada ända in på kvällen <3 

ni förstår inte hur underbart det va <3

VI NJÖÖÖÖÖT <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar