lördag 17 augusti 2013

Lite smått å lite gott från dagarna som förbi oss gått :-)

.
 ja...äftersöm "tant" ;-b föllde 31 tantår ;-) förra helgen, så ble`dom som kunde komma..bjudna på lite fika nere under eken våran <3 det var mysigt i början..men så kom regnet å dä regna mer å mer...till slut satt endast jag å en modera kvar  under en filt , men gav sen tappert upp vi mä ;-b si`så dä kan bli serrni ;-)

 nu har mannen min börjat jobba, men jag å ängela har i detta nu 1 vecka lov/semester kvar:-) så vi njuter av den fortfarande å gör vad som faller oss in ungefär :-) denna dag var vi i grannstaden skövde å lunchade ute där och gick bl.a till min favoritaffär second hand:-) här är ängela i full gång ;-)
 en annan av dager`na så åkte vi till ängelas farmor å farfar å myste <3 här ängela i full färd med att spela fotboll mä farmor sin <3 ni ser väl att farmor står i mål här ;-) <3 lilla farmoren <3 hon är bra söt lilla eila.. eller elja (som ängela säger) ;-)

 framtida fågelskådare??? :-)
 <3
hon har nu fått nys om min kikare, så nu är den populär :-)

 igår när jag låg å myste på filten här i våran trädgård, så såg jag två kämpar som drog å stånkade på en död spindel...å jag slås ännu en gång över faktiskt hur starka myrorna är...

 ser nästan ut som dragkamp??....
 å dä kämpade å stånka så myrsvetten for åt alla håll ;-) <3

 koncentrad dam med högtryckstvätt ;-)
 det är alltid lika mysigt när amanda å leia kommer hit till oss<3 :-)
här är amanda i full färd med att tvätta madrass med högtryckstvätten, eller ä ho`på G att sikta på....mig? AAAAHHH ;-b

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar