söndag 8 december 2013

Har vi blivit med hundar?...

nä inte har vi blivit det...ännu ;-) men vi var nu fredag till lördag hundvakt åt två underbara hundar, en schäfer och en labrador som heter tessan och vilma <3
på bilden ovan har vi fina tessan <3
här vart dä pusskalas ja ;-)  men jag är ju enà van vid dessa hundpussar måste jag erkänna ;-)
vackra,vackra tessan <3
tessan (di två öronen bakom vilma) har anslutit sig till pusskalaset, *hihi* :-)
fina, goa vilma <3
<3
dä vart en ritti`gossestund här i köket :-)
tessan lyssnar och undrar vad dä ä för toki`heter jag pratar om *hihi* <3 så underbart söt
dä här med att leka med snön :-) det va något som tessan verkligen älskar :-D
ängela å tessan hade mycket roligt tillsammans :-) ängela kastar snön å tessan...fångar ;-) <3
*hmmmm* jag "misstänker" att det är "någon" som har lekt lite i den härliga snön *hihi* <3
jag ÄLSKAR den här bilden på henne!
mattis som har levt med scäferhund i många år av sitt liv...det var härligt att se honom vara med hundarna <3

jag riktigt stormtrivdes över att ta hand om dessa två liv <3

jag är ju den störste djurälskare...djuren ger mig så mycket...dom bara finns....och bara är....och finns alltid där... <3 

jag ÄLSKAR att vara med djuren...det har kanske inte undkommit någon ;-b

jag mår så bra av att vara med dom <3

TACK vilma och tessan för denna helg <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar