fredag 13 december 2013

Skånegott-vinter 2013 :-)

 jajjemän serrni...åter igen har jag varit i "mitt" skåneland <3 och närmare bestämt nere i österlen 

 Fredagsmys med lina å niklas <3
 1 niklas, 1 anna och 1 lina = tre spällevinkar ;-)
 linas o niklas kök...lite större än det som dom hade i lilla stugan som dom tidigare bodde i

 albin pysslar med sin nya bil som han har fått i 1års present av tant anna :-) <3
 jag ÄLSKAR denna bilden...så vacker...<3
 ett av linas alla projekt <3 fina små stolar i någon form av lera...hon är riktigt duktig <3
 som vanligt så åkte vi bort till stenshuvud vid kivik och vandrade upp till "topparna". på vägen upp stötte vi på denna lilla parvel som hade bestämt sig att växa häruppe i trädet :-)
 stenshuvud i vintertid (men som tur var så kom snön med råge VECKAN EFTER jag åkte ner hit) för annars skulle jag nog fått problem på vägarna :-/
 vi hittade än en gång "den lilla rumpan" och lina kunde i stå emot att nypa i den lilla "skinkan" ;-b


 ...en del av mig.... <3


 vackra lina <3
 <3

*fniss* vi skulle försöka ta s.k flygbilder.....men efter ett gedigert kämpande av lina som ni ser *hihi* så gav vi upp ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar