onsdag 25 december 2013

Julen 2013 :-)

 ängela med sin "sidott" (systerdotter) leia och ängelas bror hampus :-)
 julemys hos ängelas farmor och farfar <3
 å såklart så kom tomten ;-)
 här håller vi tryggt varandras händer när tomten har kommit in och ska börja dela ut julklapparna <3
 närbild på tomten....hmmm..*hihi*..ja..han ser lite...underlig ut allt..*hehe* ;-)
 det var VÄLDIGT spännande med tomten :-) <3
 på självaste julafton så firade vi hos min bror med familj <3
 vi åt tills vi störta ungefär ;-b å SJÖÖÖE`N va gott dä ä med julmat :-) och enormt mättande kan vi intyga på ;-)
 tyvärr var det så att på självaste julafton så vart inte våran lilla pepparkaksgumma så pigg :-(  hon verkar ha åkt på en förkylning å med räjält mycket slem i halsen :-/ och till saken hör att hon inte vill hosta...så hon är helt full i halsen med slem så hon kan knappt prata..  till saken hör oxå att när jag var liten så var jag likadan, jag minns till och med hur jag stod därinne på nedertoan på åsagatan och jag var jätterädd för att hosta..för det kändes ju så läskigt i halsen..
så ja...vi har en rätt så tyst 4-åring här nu ;-b  det är väldigt tyst här i stugan ;-)

men jag är glad över att hon dagen innan julafton (då vi firande jul hos ängelas farmor å farfar) fick glädjas av dagen och njuta <3 då hade det inte hunnit bryta ut ordentligt!

man kan ju inte riktigt styra över dessè bassalusker och bakterorier ;-)  tyvärr :-/

-med..eller utan bassalåsker ;) så vill jag önska er mina läsare..

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR :-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar