söndag 8 december 2013

Snölycka :-D

 Ängela å mor hennes va ute i trädgården uppe mot 3 timmar förut å lekte massor fistår ni :-D *hihi*
 snögummor *fniss*
 dä har snöat hela dagen så mycket snö finns nu här på kullen :-) ska det bli en likadan vinter som 2010 måntro?...
 vackert med solstrimman högst upp vid trädtopparna <3 detta tog jag igår när vi vart ute å gick med hundarna <3
 vackert....detta tog jag från bilen påvägen hem från kinnekulle igår...
...där vi åt vårat traditionella julbord som vi brukar göra varje år på kinnekullegården, supergod mat och mycket vacker utsikt däruppifrån berget <3
och denna vyn ovan här ser man när man åker ner från berget åt hällekishållet...här ser ni det stora "vänersjöhavet"  visst är det vackert...

det har vart en riktigt,riktigt fin helg <3

så frostnupna i kinderna som jag å lillfisan är efter dessa timmar ute i snön idag så ska vi krypa upp till kojjan nu å lägga oss och snosa in varandras dofter och somna tillsammans <3 det finns inget bättre....jag ÄLSKAR att somna tillsammans med henne.. det finns inget som är mer underbart än det... jag tror att många av er håller med mig..

så...godnatt mina fina läsare <3

sov gott...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar