fredag 23 december 2016

Förväntan är stor....

...hos oss alla här i familjen :-) 

inte nog mä att vi längtar ut till vårt lilla hus på landet<3
kan ju tillägga att jag längtar så jag spricker :-)  man går som på moln här hemma å bara njuter av att drömmen blir sann igen..<3

 ni ska veta vad denna lilla tjej har pratat om tomten idag..hihi ;-) å hon har spekulerat å undrat om hur tomten ska komma in på natten å när han kommer in hit osv osv (för natten till julafton så har han alltid lagt något i julstrumpan hos ängela):-)  dä ä så skoj å värmande å se hennes glädje och förväntan <3
två av mina ljus som här är å besöker drömmarnas värld <3  

ska bli kul å se hennes reaktion när hon ser julstrumpan i mårron....jag LOVAR..att det är det första hon kommer att kolla!! hihi

det ska bli så otroligt mysigt med jul nu känner jag<3

å "julklappen" som väntar månaden efter sen oxå :-)

GOOOO` JUL TILL ER ALLA <3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar