torsdag 1 december 2016

Nu var det dax för vinterbilden...

...och denna gång får våran underbara hund tiger vara med på den<3

bilden tog jag för några veckor sedan vid den vackra dammen ute i grevbäck<3 då man tyvärr inte bor på landet längre...vilket svider ordentligt i mitt hjärta.. :-(   så är vi så ofta vi kan ute vid jimmys barndomsgård i grevbäck lite utanför hjo. skogen där är helt fullkomligt undebar...så trolsk och vacker...älskar den<3  och snart står en mindre stuga färdigställd där på gården oxå å där kommer vi tillbringa MYCKET tid kan ja lova er...så många naturbilder lääär det bli därifrån<3

men vi är väldigt tacksamma att vi har den platsen att åka till och bo vid när vi vill<3...vad vore vi utan att få vara nära naturen?.......  både jag och jimmy ÄLSKAR naturen..vi är riktiga naturmänniskor båda två...och målet är att få bo ute på landet permanent igen för oss båda.

vi är vääääldigt lika jag å min käre sambo <3  haha..både på gott å ont.. ;-b

 här är två av mina ljus i livet<3 
 den vackra dammen i vinterskrud...när isen lagt sig...å solen är påväg ner<3
min älskade jimmy å jag:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar