torsdag 29 december 2016

juletid 2016

i år så firade vi jul ute i grevbäck<3 å vilken julstämning sen<3 vi hade en riktigt mysig jul<3
huset riktigt andades jul...<3
julbordet framdukat på den gamla spisen<3
hihi ;-) jimmy å tiger i full fart...ser ut som två spöken ;-b
min klippa till karl<3
vad vore jag utan dig jimmy...........<3

julgranen...öppna spisen...aa det va såå himla mysig julstämning <3

efter mycket kollandes i fönstret efter tomten..så kom han till slut...hihi :-)
å våran älskade lilla tiger sitter här på första parkett...vår underbara lilla vän<3
mina två...<3 gränslös kärlek....och det menar jag verkligen....denna människa ger mig gränslöst med kärlek...han är.....våran ängel...verkligen våran ängel....<3
tomten måste ju få hjälp eklart ;-)
hihihi... vid ett skede där så undra vi vart vår lilla tomtenissa var nånstans....hehe å då ser vi en väldigt söt liten tomtenissa sakta komma upp från att ha varit under bordet å har då halva ansiktet fullt av choklad....hon var så bedårande söt där hon sakta dök upp där å såg hemskt oskyldig ut...min ÄLSKADE unge<3
min gränslösa kärlek till dig gummam...<3
dax för dä vuxnas tur att öppna sina klappar ;-)
fint gjort av min svägerska på juldagen <3

å där vankades det även julklappslek ;-)

va ju meningen att det skulle vara med en film från julafton här ovan nu oxå...men den verkar vara för stor för att kunna laddas upp här...hrm...... :-(
....,å nu börjar snart ett nytt år.....2017..

2015-2016 är de mest händelserika åren för mig på länge...både på gott och ont...

men nu så far vi ut å bosätter oss ute på landet igen...å förhoppningsvis får vi landa...en gång för alla<3

å jag känner det..att när jag nu får leva där jag känner mig hemma igen...så kan jag mycket lättare blomstra ut som den jag är igen......

för en sak kommer alltid vara säker när det gäller mig...att leva nära naturen...det mår jag allra bäst av...då är jag mera i `mitt esse`

i februari får vi tillträde till vårat lilla hus<3 <3 <3 <3

LÄNGTAR LÄNGTAR LÄNGTAR....SÅ IN I BOMBENS!!!! :-) <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar