fredag 16 december 2016

våran dröm har blivit sann......

<3  jaaaaa det har den faktiskt blivit :-) 

äntligen så får jag bo där jag känner mig hel....igen.....äntligen så ska jag få bo nära naturen igen..<3 

-FÖR VI HAR BLIVIT MED STUGA/LITET HUS<3 :-)

Jag å ängela å jimmy å hundarna flyttar snart ut till våran stuga som ligger bara 10 minuter från stan där ängela går i skolan och där hon har sina kompisar<3

den svidande längtan i mitt bröst efter att få bo så igen...har nu bytts ut mot glädje, hoppfullhet och längtan efter att bara få flytta in och starta om igen efter denna mycket tuffa tid i mitt liv.

det känns verkligen som att jag ska få..komma HEM....igen...<3

vi får tillträde redan i februari nu....så snart, snart, snart :-) <3

ÄNTLIGEN......ÅHHH  ÄNTLIGEN!! <3

Äntligen så får jag mata "mina" fåglar igen..<3 

....äntligen får jag kanske se fågelungar i mjölkkannan igen...

jag är så glad och tacksam..att jag inte ens kan beskriva hur mycket....<3

ÄNTLIGEN....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar