fredag 2 februari 2018

Dagen kan inte starta på ett bättre sätt...

...än imorses...då jag å 3 i tasspatrullgänget gick morgonpromenaden innan frukost<3 vi gick vägen kring stora dungen ute på gärdet...och solen lyste över naturen med sina strålar och framhävde såå mycket av dess skönhet<3 å vi va spritt språngande glada av det fina vädret och det svaga krispandet under våra fötter å tassar :-) då det va kring 0:an å marken var smått frusen...jag valde att lämna mobilen å kameran hemma och njöt av att vara just där och då....å tog in allt jag såg och upplevde det ända in i själen...<3 (så därav inga kort tagna från denna mysiga promenad)

*hihihi* sessan gillar att ligga under täcket hon...lilla gosan!! <3
våra promenader består av naturupplevelser en å annan sorkgrävning ;-) å lek mä pinnar hihi<3
gillar denna bild som jag tog vid bäcken i trollskogen<3 men *haha* stör mig en aning på strået som sticker upp mitt i bilden ;-b
annars är det en levande bild men sin rörelse..förutom strået så gillar jag den

alltså....va vintern kan vara vacker<3 sååå vacker...<3
å våran lilla kille lyser upp mä sin tuffa reflexjacka ;-) <3
våran älskade lille pojk<3

nästan magisk skönhet....<3
oaooo...<3

tagen mitt i "omskakningen" ;-D
denna dagen gjorde jag min benträning ute i skogen<3 dä va riktigt jäkla skönt<3 medans lillemannen höll på med ditt å datt därinne i skogen<3
där jag trivs<3
hehe..jaaa :-) att laga pannkakor kan oxå vara en konst det.... ;-b   tyckte denna blev lite fräsig :-)

så denna lilla fräsingen får avsluta detta inlägg ;-)