fredag 23 februari 2018

Andras "bränsle"...


...är att prata illa om andra...att skapa "drama" om de personer som t.ex sticker ut ur mängden på olika sätt... jag har själv inte varit "guds bästa barn" i mitt liv..  men jag förstår så mycket mer idag vad som verkligen sker omkring oss...varför vi beter oss på olika vis osv... mycket har kommit till mig som insikter och mycket syns och märks så solklart...dom tycker de är diskreta om orsaken till sitt beteende...men dom visar det så tydligt...tydligare än vad dom själva tror... för den med ´klara ögon`...SER.......

det kan hända att jag ibland tycker synd om dessa personer när dom beter sig på detta vis...det kanske är den godtrogne i mig som talar...

idag som 35-åring så vet jag vilka omkring mig som jag kan lita på och inte..vilka som pratar bakom ryggen på mig och inte .jag har nog tidigare varit naiv och kanske för godtrogen..... :-/ 

 men idag så vet jag precis vilka jag kan lita på...<3 å jag är så djupt tacksam att ni finns i mitt liv<3

...KÄRLEK...
<3.