lördag 3 februari 2018

SNÖGUBBAR...

...hihihi ;-D blev vi efter mårronens promenad....hundarna blev helt plötsligt helt vita båda två å sessan fick tomteskägg hehe ;-) ni vet.. ;-b "finns ju inga dåliga väder, bara dåliga kläder" :-) !!! så innan frukost så pälsa`vi på oss å gick mårronprommisen i snöoväder ;-)
senare idag sen så for vi till axvall till åsa å anna å gjorde "dreadfix" på jimmys dreads :-)  hehe å här ovan är den "lilla" grinden till åsas "lilla" kåk ;-) hahaha ;-b 
...när vi vart insläppta så vart ja ju själa`gla`när jag fick höra att lilla skrot va hemma<3 :-)  hade allt saknat den lilla grabben lite juh :-) <3 å allllla hans pussar hihihi
har ju skaffat mig flera poncho i vit, svart, ljusbrun och en jättevacker med fickor därframme som vi köpte varsin från israel<3 å den kommer jag att vara riktigt rädd om...<3 
försökte mig på att ta bild på en av dom, på mig..men vet inte om jag lyckades riktigt ;-b tog dessa med självutlösare, ska försöka ta bild på flera av dem med tiden..sjukt nöjd ä jag och vi iallafall<3 :-)
dropparna...ljuset....<3

njuter så gott...<3

alltså...vilken vändning mitt liv har tagit...jag är MYCKET NÖJD med detta kapitel som har startats i mitt liv..<3

JAG KAN BARA VARA........JAG FÅÅÅÅR BARA....VARA.......<3 å jag LEEEVER.....<3