onsdag 21 februari 2018

Sportlovskul...

Ajjemän :-) å en av dä skojsiga grejjerna vi gjorde va å åka till gärdsbodammen för å åka skridskor :-) själv tycker jag mer om att åka skridskor ute på en sjö såhär än att åka inne i skridskorinken
gärdsbodammen under vintertid<3 å våran lilla tiger spatserandes<3
*jaga mig nurå, hahaaaa för nu har jag snott din vante* hehehe vår lilla älskling<3 !!!

sååå roligt att busa med husse hihihi<3 :-)
vacker himmel denna eftermiddag<3
å såklart fika med oss på skridskoutflykten :-)<3

är det nån mer än mig som börjar tröttna på halkan å kylan lite nu... jag vet inte hur många gånger jag nästan halkar omkull varenda gång man är ute nu!!! å jästrar va irriterad man blir!! för man går ju nästan på helspänn hela tiden :-/  hrmmm...näe jag börjar längta till våren nu faktiskt! hur vacker vintern än är...så längtar jag till nästa årstid nu..

lilla "sessy" vår fina lilla tjej/tant ;-) <3

vi köpte ju varsin poncho från israel<3 å här har jimmy sin på sig<3 älskar detta med fickan därframme!!
snyggingen<3
;-)
alltid när freda`n kommer så är vi så taggade på helg :-) tre hela fria dagar utan tider å stress UNDERBART:-)


Efter att jimmy tatuerat sig häromdan så gick vi bort till mandys å åt riktigt gott käk :-) å jimmy vågade sig på en `big mama` den här hehe "lilla" hamburgaren ;-b
meija var så himla söt där hon kämpade sig fram på sina skridskor<3 men hon var jätteduktig lilla gumman<3
å mä en hjälpande hand så gick det ännu lättare<3
såå söt..<3


vintern är otroligt vacker<3
men tyvärr så har sportlovet även innehållt lite sjukdom oxå:-( ängela ska opereras i tänderna nu till våren då hon har en sjukdom som kallas MIH vilket menas med att man har mineralskador på tänderna och gör dom därmed väldigt sköra å faller tillslut sönder när dom är tillräckligt skadade.. å ängelas alla bakre tänder, de alla fyra är väldigt skadade och dom har hon besvär med :-/ så i början av veckan så va det besvärligt och då va jag hemma å vabbade med henne<3
men snart kändes allt bättre för vår lilla tjej å vi avslutade lovet med att åka å busa på stellas lekland
här körde jimmy en lek med tjejjerna med ett mynt :-) blev det kungen så skulle den ena göra nånting som den andre bestämde osv...hehehe så rätt som dä va så hamnade jimmy på golvet å gjorde armhävningar där bland stolar å bord  hehe ;-) å detta är en av de saker som jag älskar så med honom...att han struntar i vad folk tycker å tänker...han bara gööör... det diggar jag sååå mycket hos honom<3 
där på bröstkorgen så ser ni början på hans taturering...en rådjursbock<3

å bredvid mig här nu när jag skriver så ligger vår lilla tjej å ä lite sjuker stackarn :-( har haft hög feber och haft en hink bredvid sig hela dagen :-/ å jätteorolig lilla gumman..så nu blev det vab igen nu då...  inte för inte som februari kallas för...."vabbruari" :-/

skänker en liten tanke till mina kollegor som inatt ska ha totalutdelning...å det i samband med väglaget å snövallar å det som råder nu..så blir det nog lite kämpigt inatt...så jag tänker på er därute...