lördag 7 juli 2018

Midsommar-rekreation

...för rekreation är något vi båda behöver efter ett hittils tufft år... midsommarafton våran blev lugn med naturen omkring oss och god mat å mys i grevbäck💚
jag med dunjacka.....på midsommar...😉 svensk midsommar ni vet😉
min ängel...min kärlek....underbar pappa till mitt barn..som även vill kalla dig för pappa...(hon vet hur verkligheten ser ut vem som är biologisk pappa å inte) men ändå så vill hon kalla även jimmy för pappa...💚 och detta utan påverkan från oss. jag tycker det är så fint att hon känner så💚💜💚 det är fint... och det värmer såklart otroligt mycket i jimmys hjärta oxå..💚

vi satt å njöt av ljuden från naturen (hihi) å av plumsandet från våra badande hundar hihi😊💚

💚💚💚💚💚💚

lilla "sessy"💚
hästskokastning hos svärfar😊 här är lille lukas på G💚
det blev en lugn och fin midsommarafton som slutade med att vi sov över i lillstugan på tomten, å vi sov ut...tog hand om varandra. och vaknade utsövda💚