torsdag 26 juli 2018

vägen till mitt mer lättbeboliga "tempel"....

...har jag satt upp på kylskåpet😊 förra gången jag ändrade min livsstil så gick jag ner hela 22kgwatt😉 å denna "livsstilslistan" är snarlik den som jag levde efter då för några år sen. har gjort vissa justeringar bara som passar in i vår livsstil vi har idag. denna gången får jag mycket mer motion/träning och har tagit bort lite från vissa mål och lagt till en fri sötsaker-dag t.ex. jag får mer träning i livstilen jag har idag än vad jag fick förra gången. så jag har kunnat justera vissa grejjer som skrivet... men kommer troligtvis ge samma resultat som sist😊👌👊 och kanske även bättre😁 ska bli skönt att flytta in i den lättare kroppen igen...ska bli sååå skönt. för jag känner mig inte fri i kroppen som den är idag😨😢

däremot min käre sambo tycker om det mulliga och fylliga, och överöser mig med komplimanger varje dag om hur vacker jag är och vad han känner för mig osv, osv..💗 så jag har verkliiigen förstått att hos jimmy är jag alltid lika vacker hur jag än ser ut. det är något jag verkligen märker att han menar. han är underbart fin... (men det är ju det att hur mycket han än älskar mig och att det kvittar om jag är tjock eller smal eller rullstolsbunden, flint, brännskadat ansikte, aa u name it.....jag har förstått detta att han skulle älska mig lika mycket no matter what💗💗 det är ju det att jag vill ju även trivas i min kropp själv oxå. för det är ju jag som bor i den ju💚 så därför gör jag detta nu! 

men älskad av jimmy....det kommer jag vara "no matter what" har jag förstått genom åren nu. och det är även något han visar VARJE dag, genom ord och handlingar. jag kan känna mig som en avlagd gammal äcklig disktrasa, men ändå är han helt galen i mig. å i hans ögon är jag dösnygg hela tiden (trots att jag såg själv i spegeln några sekunder innan att jag såg rent ut sagt gräslig ut😱😱). men ändå ser han mig som vacker varje dag....det är helt otroligt...det har jag inte varit med om med någon sambo innan... jag överöses verkligen med komplimanger varje dag. utan att överdriva. aa det är faktiskt helt otroligt...😲😲 han ser mig.............💚

SJUKT TAGGAD som sagt!!!💪💪💪💚😍