söndag 8 juli 2018

När alla andra...

...ägna sig åt att kolla på ett gäng män som jagade en!!!😜😉boll och va på festival i töreboda, inget av det intresserade oss, så vi åkte till hova riddarvecka å vandrade😊 å vi kom hem med flera påsar av fynd😍😍😍 t.ex denna ponchon ovan här, och harembyxorna😍

supernöjd över det vi köpte😍
*hihihihi*den här bilden tyckte jag blev så himla söt på,hehe jag vet inte vad han gjorde med ansiktet just här, men va söt han blev😉😉
jimmy passar grymt bra i harem😍😍😍
galna ä vi å kommer alltid att vara hehehe😉😍 det kallas att LEVA UT.......💚💚💚
 vi är grymt nöjda över våra fynd!!😍😍😍
bjuder på lite mer bilder från sommarland😂 jag å jimmy å ängela åkte dit igen häromdagen för å ha familjeskåj💚😃 här nedan åker vi tranan😃😄 tydligen så va ängelas första erfarenhet av denna karusellen inte nån höjdare, då hon i stort blev medtvingad av den/dem hon va där med.....å grät sig igenom turen i stort. det är INTE okey!! så vi var noga med att hon fick känna efter själv om hon vågade! då vi visste vad hennes tidigare erfarenhet var så va vi noga med att hon absolut inte skulle känna sig tvingad..! det kan ju sätta me`n i en människa för livet ju! nä det har gjort mig riktigt jäkla upprörd det beteendet att vara hård och i stort sett....tvinga upp henne i karusellen trots att hon inte vill!!! nä fy fan va arg jag blir över det!!!!! det får inte ske igen med min dotter!!!!! PUNKT!!!
men när hon med egen lust å vilja åkte den så blev den tillslut favoritkarusellen som skulle åkas om å om igen😄😄😄 inte oss emot, va ju svinkul juh! å ett nytt familjefoto hemma på väggen oxå💚😊
*hahahah* det enda man ser av ängela här är hennes lilla hand om min midja😉 
å vi gav oss ju inte förrens vi tillslut vann på chokladhjulet😋😃 hehe å både jimmy å hann som stog i chokladhjulståndet jonglerade å showade lite under tiden vi spela. DET är å bjuda på sig själv ÄLSKAR`T 😍💚😍
våran ÄLSKLING💖💖💖
mina tokmånsar tjoar å har sig i fyren😍😍 sista åket för dagen, för här stängde parken för dan
ni är mitt allt...verkligen...💚💚

💚
...så nog njuter vi av semestern allt😍😍😍hehehe