lördag 8 september 2018

Tröttsamt...

...😉😂kan dä vara ibland med dop (tyckte lilla neo)💙 idag vart jag och jimmy på dop i hjo, då hans barndomsväns son neo skulle döpas😊 ängela var hos barnvakt-där kompis ingick😉  tänk.....att för bara några månader sedan så skulle inget av detta vara möjligt.....allra minst att hon skulle kunna vara hos barnvakt...hon mår såå mycket bättre och vi har kunnat börja få en vardag igen. ett "normalt" liv så normala som vi skulle kunna bli iallafall😏😆😜 
vi förstår verkligen kontrasten när vi tänker tillbaka på hur våra dagar såg ut för bara en tid sedan😑det var mellan fyra väggar som gällde och dagar fyllda av behovet av försäkran från oss att det värsta inte skulle hända (i hennes fall var det ju att kräkas)
men som sagt..idag så mår hon mycket bättre både medicinen hon äter och vårat arbete alla tillsammas har varit hennes hjälp till hur hon mår idag.  jag svarade väldigt bra på den medicinen hon äter oxå. då den var den första medicinen jag fick när jag började bli sjuk 2008. vi svarar bevisligen lika bra på den. jag är framförallt  MYCKET tacksam att HON svarar bra på den💚💜

å här ska vi veta, har vi en lika piggelin liten tjej som vanligt💚💜💚 att hon skulle lida av cancer i detta nu är svårt att se på denna dam! hon är fortfarande våran goa lilla tjej som håller på med sina egna tosigheter😍💚
bilderna tog jag imorse från vår mårronprommis💚
liten sessy på stoora gärdet😉💖
bra dag helt enkelt😍

godnattsagan är läst för kvällen (tycker som skrivet..att det är så mysigt att hon är i en sån period nu att hon älskar när vi läser saga)  

så mini sover nu gott efter en lekfull dag å jag ska sätta mig å mysa framför våran favvoserie outlander tillsammans med min andra hälft😊