fredag 7 september 2018

Vi gjorde det!!!

*hahaha*😂😝 ja..nu i lördags sĂ„ for jag Ă„ jimmy ivĂ€g pĂ„ egentid bara vi 2...Ă„ sĂ„klart bar det ivĂ€g till liseberg😁😁😁 det största mĂ„let var att Ă„ka den nya attraktionen valkyria dĂ„...Ă„ jag har ju `streamat`mĂ„nga youtube klipp Ă„ tyckte ju att jĂ€klar va kul d ska bli Ă„ Ă„ka valkyria😍 haha bara det att jĂ€klar va nervös jag blev nĂ€r vĂ„ran "fripasstid" nĂ€rmade sig pĂ„ valkyria. man insĂ„g ju att det va liiiite😉 skillnad pĂ„ youtubeklipp Ă„ i verkligheten😜hehe
sĂ„ nĂ€r vi stod Ă„ vĂ€nta pĂ„ att gĂ„ pĂ„..sĂ„ hann vĂ€l jag göra pĂ„ mig ett antal gĂ„nger😉😂😂😉hahaha men sen sa jag bara...NU KÖR VIđŸ˜€Ă„ sĂ„ sprang vi "pĂ„" Ă„ sĂ„ fick jag bara ge mig hĂ€n helt enkelt Ă„ hoppas att jag satt fast i bygeln😜😹 Ă„ sĂ„ bar det av......sĂ„ fort vi kommit upp för backen sĂ„ kikade jag snabbt pĂ„ utsikten😉 för att sen dĂ„ den Ă„kte fram för att stanna vid stupet sĂ„ att sĂ€ga😉 sĂ„ sĂ€ger jag kort Ă„ konsiist till jimmy *nu blundar jag*  Ă„ om jag ska vara helt Ă€rlig sĂ„ valde jag att blunda för att jag helt enkelt inte visste om jag skulle svimma dĂ„ vi var sĂ„ högt upp Ă„ hĂ€ngde dĂ€r framme vid stupet, jag visste helt enkelt inte om jag skulle klara av att se hur högt vi verkligen var😓😉 hehe sĂ„ jag sa bara snabbt Ă„ fint dĂ€r att nu blundar jag helt enkelt😉😂 Ă„ sen föll vi rakt ner dĂ„.....ja jĂ€klar asso`

hehe😂😂😂 lite "bildbevis" hĂ€r dĂ„ 😉
đŸ˜‚đŸ˜‚đŸ˜‚Ă„ mĂ„ste ju medge alltsĂ„.. att ja Ă€r ju mest stolt över denna bilden ovan hĂ€r *hahahahaha* jag hade ungefĂ€r samma ansikts uttryck pĂ„ alla bilder frĂ„n olika karuseller vi Ă„kte😂 
vĂ„ffelpaus innan sista Ă„ket😊
min andra hĂ€lft som Ă€r minst lika tokig som jag😉😍
förutom att vi fick punka pĂ„ vĂ€gen till göteborg dĂ„, Ă„ hade vĂ€ldiga problem med att fĂ„ loss det fastrostade dĂ€cket pĂ„ svĂ€rfars bil (som vi lĂ„nar innan vĂ„ra bilar kommer tillbaka i toppskick igen) det slutade med att vi fick lĂ„na slĂ€gga av en snĂ€ll tant pĂ„ en av de nĂ€rmaste gĂ„rdarna omkring. Ă„ med slĂ€gga sĂ„ gick det som en schmÀÀck😊👌 sĂ„ trots punkastoppet Ă„ ett antal fula ord Ă„ svett som dröp efter tappra försök att fĂ„ loss dĂ€cket. sĂ„Ă„Ă„Ă„ kom vi tillslut vidare till göteborg Ă„ hade dĂ€ jĂ€kligt skoj💚😁

sĂ„ skoj att vi vi ska Ă„ka dit Ă„ ha dĂ€ gött igen nĂ€sta helg😀 men denna gĂ„ng Ă„ker vi hela familjen, Ă„ vi ser sĂ„Ă„ fram emot Ă„ visa Ă€ngela de karuseller vi tror att hon kommer gilla😍😍 
vi har tĂ€nkt att starta en tradition att vi familjen Ă„ker till liseberg en gĂ„ng om Ă„ret. vi tĂ€nkte starta nĂ€sta Ă„r egentligen dĂ„ Ă€ngela Ă€r i 10-Ă„rs Ă„ldern... men vi kunde inte hĂ„lla oss😉😄 sĂ„ vi styr kosan dit om bara nĂ„gra dagar igen serrni😉😊 ska bli sĂ„ himla roligt Ă„ visa Ă€ngela💚💚💚

skojjigt oxĂ„ nu nĂ€r hon Ă€r sĂ„ pass stor att vi kan Ă„ka mer karuseller tillsammans, och hon kommer noga att uppskatta de hĂ€r göteborgs/lisebergsresorna nĂ€r hon kommer uppĂ„t tonĂ„ren sen oxĂ„, dĂ„ hon kan fĂ„ ta med sig vĂ€nner Ă„ ha kul oxĂ„ med dom pĂ„ liseberg😁 man minns ju sjĂ€lv nĂ€r jag Ă„ mamma Ă„ tre av mina vĂ€nner Ă„kte dit nĂ€r jag var yngre, vi tyckte ju att det va skitsköj minns jag😉😊 men Ă€n sĂ„ lĂ€nge sĂ„ vill hon Ă„ka med mamma Ă„ "bappa" 😃 Ă„ det njuter vi av💚💜

sĂ„ göteborg..pĂ„ Ă„terseende om nĂ„gra dagar😍 UTAN punka denna gĂ„ngen nu bara😜 men vĂ„r ena bil har kommit hem till oss igen, sĂ„ risken Ă€r mindre pĂ„ punkafronten😉 har Ă€ven köpt en skĂ„pbil som vi vĂ€ntar pĂ„ att fĂ„ hem😍 och det i ett mycket bra skick😍 kĂ€nns riktigt bra😍