lördag 13 oktober 2018

Din egna historia...

...ja...jag brukar tänka så att vi alla på något sätt är en...historia..var och en....💚 alla har vi olika öden att möta..och alla har vi olika saker att lära oss under den här tiden då vi befinner oss i denna kropp i det här livet...

och vad de olika "kapitlen" har sett olika ut hittils i livet..
och kalla mig dum..men även de kapitlen som har innehållit mycket smärta och människor som behandlat mig riktigt illa...trots allt det så ångrar jag inte dessa kapitel....för utan dom kapitlen så skulle jag inte växa.....utan dom kapitlen så skulle jag heller inte vara den jag är idag....visst kan det låta konstigt?! men så är det faktiskt💚  hehe...å alla bedrövade människor som har försökt att trycka ner mig under mitt liv, er säger jag ännu en gång tack till💪😎 för som innan skrivet...så har ni bara gjort mig ännu STARKARE💚💪💚


...men inför denna "historia" som kallas..ditt liv.. så kan man förundras över vilka vändningar livet kan ta😮😲💚 det som kändes så rätt DÅ blev sedan något som jag var tvungen att bryta mig loss ifrån, av den anledning att jag började vissna.......den tiden blev sedemera en av de mest tuffa perioderna i mitt liv....av den  största anledningen som var att se mitt älskade barn få lida som hon gjorde. det var DET MEST TUFFA.........och sen att bli anklagad för det ena å det andra, av den jag lämnade och personer närmast honom. det är bara tragiskt faktiskt, och något som ofta sker från den lämnades sida... vi människor funkar ju oftast så...att man skyddar ju den man står nära. och när jag lämnade denna man så fick man oxå vissa "på sig"  och hans åsikter på mitt nya liv präglades oxå över till hans nära och jag blev väldigt varse om att äpplet INTE föll långt från trädet..... och jag insåg hur olika vi alla var.... å misstförstå mig inte, olika skaa man kunna vara, men när det inte finns någon fom av förståelse överhuvudtaget. då kan inte den människan komma längre....den fortsätter att leva i sin egna bubbla om huruvida allt ska vara och vad den är van vid. för gör denne person/ner inte det, så är `hen`rädd för vad som ska komma upp till ytan. så denna typ av personer lever helst hela tiden i sin "vana värld" i den bubblan. och allt som existerar utanför den är väldigt annorlunda för dom och något konstigt👀  
personligen kan jag tycka att dessa personer är enormt trångsynta😨 men dom får sin egna väg vandra, och därmed komma till denna insikt själva under sin "resväg" om inte jag lyckats att påverka dom med insikterna som kommit till mig.

och konstigt nog....kalla mig för godtrogen eller vad som....men trots att vissa personer beter sig som riktiga arslen emellanåt😮 och kan göra mig så jävla arg så tycker jag stundtals genuint synd om nämnda... när en människa är så trasig och förvirrad i sig själv... det är ju också väldigt sorgligt😢 

ja...var och en har vi alla varsin "historia" som ska berättas...en historia som var och en är unik ( det är ingen klyscha)

💚