lördag 20 oktober 2018

Glada nyheter gillar vi...

..hehe😃ja vem gör inte det! nu kommer det lösa sig i det nĂ€rmsta nĂ€r det som mest behövs dĂ„ en av oss studerar.. aaa det Ă€r gutt😍   förresten..ser ni trĂ„darna i mina dreads hĂ€r pĂ„ bilden? dessa trĂ„dar bands intill min hĂ„rbotten nĂ€r jag gjorde dessa för 4 Ă„r sen (ni fick ju Ă€ven hĂ€nga med till stockholm dĂ€r dĂ„ jag gjorde dom😍😉) sĂ„ hĂ€r ser ni hur lĂ„ngt ner trĂ„darna Ă€r nu...har vĂ€xt en del pĂ„ dessa Ă„r ja😊
dĂ„ det Ă€r halloweentider sĂ„ bestĂ€mde sig Ă€ngela Ă„ ebba för att ....halloweeensminka sig😉
GOINGAR💜💜 vi Ă€lskar er massor vĂ„ra töser💚💖
dom hade oxĂ„ gjort lĂ„tsassĂ„r pĂ„ hĂ€nderna som dom försöker att visa upp hĂ€r😉
Ă„Ă„Ă„ va GOA ni Ă€r💗💗
assĂ„ ni ska veta vad glad man blir nĂ€r man ser hur det kommer tomater pĂ„ vĂ„ra plantor hemma i fönstrena😍😍😍😍det Ă€r ju sĂ„Ă„Ă„ mysigt att plocka dessa goda tomater frĂ„n sin egna planta hĂ€r hemma Ă„ Ă€ta till maten😍 sĂ„ nĂ€r vi hĂ€romdan mĂ€rkte att Ă€ngelas planta "gav frukt" igen sĂ„ blev vi bĂ„da jĂ€tteglada💚😍  det lite dumma Ă€r att Ă€ngela vill inte plocka av dom nĂ€r det Ă€r dax sen😼 sĂ„ jag fĂ„r vĂ€l gĂ„ Ă„ plocka lite i smyg om jag Ă€r tomatsugen😉
töserna i full fĂ€rd mĂ€ halloweensminkningen😃

Ă„ jag avslutar detta inlĂ€gg med en bild pĂ„ vĂ„ran "Ă€ldsting" hĂ€r i stugan💜