lördag 6 oktober 2018

sveriges nya uppfinnare...

...är härmed...anna hedström😂😉 "hon" uppfann en jättebra lösning för att kunna gå på promenad med sin hund samtidigt som hon kan fläkta vilt med armarna och fotografera så mycket hon vill😀
faste`...jag tog kanske i lite...det där med sveriges nya uppfinnare😉hehe..kanske va å ta i lite...MEN en JÄKLIGT bra ide iallafall, som jag är jäkligt nöjd över att jag kom på😄 å jag har ju börjat med mina promenade igenr sen en tid tillbaka så detta är GULD 😍

å vårat lilla nytillskott celine har faktiskt vågat sig längre ut än tidigare💚 när vi bodde i solhed så vågade hon sig inte längre än ner till slutet av trappan. men här i sågstugan så vågar hon vidga sina vyer mer minsann😊 här har hon vågat sig ner till veboa`😉
våran lilla gumma💚 hon verkar stormtrivas hos oss💚
å med vårat lilla busfrö går det bra💚 hon mår numera bra, hon äter en tablett sertalin (zoloft) om dagen som verkar funka riktigt bra på henne. så nu är det iallafall hanterbart. en jätteskillnad från hur det var när hon mådde som värst. det är helt otroligt alltså💚 bara att se henne skratta ni vet...ååå vad det glädjer oss..💖
och i takt med att ängela har blivit bättre så har även jag blivit starkare💪 så stark att jag känner att vi klarar allt utan hjälp utifrån. ni som följer mig vet ju att när jag mådde riktigt dåligt då vi hade det riktigt tufft...så kände jag att det bästa för ängela var att vi hade en avlastningsfamilj några dagar i månaden. så jag skulle kunna vara en bra mamma för henne hela tiden. då ansåg jag att det var det bästa för henne, att inte hon skulle få se mig nedbruten. det skulle bli sju resor värre för henne😢

men tänk vilken skillnad...nu när jag känner mig mycket starkare och därmed mår bättre i mitt sjukdomstillstånd, så skulle jag inte vilja nånstans att hon var hos en avlastningsfamilj, känner verkligen att vi inte behöver det längre. så, så ser läget ut nu. det är lite knivigt med skolan bara..då hon har mycket frånvaro. så det är något vi håller på att försöka lösa i detta nu. det är väldigt!! svårt att få henne till skolan vissa dagar...många dagar😯 så jag har startat en process här nu vad gäller skolan.....😊 så vart och när och hur kommer jag dela med mig av härinne så fort processen är klar. men vi måste testa oss fram här nu så det blir så bra som möjligt för henne💚 men jag återkommer i detta när vi är klara med detaljer och dylikt..!
1
nu har hösten 2018 startat då💚 är ju sååå fint med alla höstfärger...såå vackert..💛
nu närmar sig vår lilla ängels födelsedag så smått också💖💕 å de senaste födelsedagarna så har vi lyckats få till klockrena presenter till henne som verkligen passar just dåå😊😁 och vi har förstått den senaste tiden här nu vad hennes 9års present kommer att bli😉 det blir spännade hehe😉