lördag 5 oktober 2019

Underbara höst...

ja..nu börjar den verkligen visa sig...HÖSTEN💚
får se om jag hinner med eeen gräsklippning till innan det blir gräsklipparpaus😉 på vissa ställen i vår trädgård så växer det som feeeaaan alltså😲 så eeen till kanske säger "hon" som anser sig ha ensamrätt till gårdens gräsklippare😜hahaha
å allt är som vanligt med vår lille pusselpåjk💚 det ska snuttas å pussas å gnossas😉💚
det är så himla vackert.......min kraftkälla....naturen...vad vore jag utan dig....till dig går jag och "tankar" upp min energi💚
😍💚

färgerna....såååå vackert...💚






klämmer oxå in med dessa två linslusar😍😍💚💚 så jäkla stolt över er!!!💪💪💚
å dessa två tjejjer greta och min älskade dotter ängela...är jag oxå så otroooligt STOLT över!!!💚 det ni har gemensamt är att ni båda lever med eran autism💚💚 (aspergersbenämningen finns ej längre idag heter det autism)💚