söndag 10 november 2019

Ängela 10år...



...å så gick du å blev tvåsiffrigt för första gången💖😍💖
min tanke när det är tufft..är som så, att jag ser till att allt kring ängela funkar, och att hon därmed inte ska behöva påverkas av mitt psykiska mående..och därför värmde det så mycket i mitt hjärta att hon blev så nöjd över sin 10årsdag💖💖💖
för ser jag till att allt är bra omkring henne och att det flyter på runt henne som det ska...så kan jag lättare oxå säkert...komma i fas jag med ordentligt?!💚
huvudpresenten i år var gaming-pengar😊 1000kr till att använda i fortnite, starstable m.flera spel som hon spelar👌 å så ville jag ju såklart pynta till det med att göra en "godiskorg" kring det här kortet med gamingpengarna😍
allt från tuggummikulor till pringles, klubbor, kinderägg å "u name it"😉 fanns i denna inslagna "korg"😍 å såklart själva huvudpresenten GAMINGPENGAR😍 (jag har även beställt hem lite grejjer till hennes väggar i hennes rum, då hon vill ha fortnite på väggen istället för....frost  numera😉😉 så jag har beställt hem lite skoj grejjer som jag kan visa er senare när vi har satt upp dem på hennes väggar😍
å ni som känner mig vet ju att jag är en busig prick ja😜 så när ängela somnat på onsdagkvällen så gick jag direkt in för födelsedagspyntning😍😍😍 -girlanger sattes upp, ballonger blåstes upp med helium å jag fixa å dona😍nollan i den här tian😉blev det dock lite hål i...så den vart mycket svagare..men det löste "maqgyvern"😉anna genom att binda ihop den trasiga med den hela siffran å lite girlang å piff på däe😊KLARRT👌
å som sig bör VARJE födelsedag för vår lilla tjej💖så får hon bestämma hur hela hennes dag ska se ut...vad vi ska göra, vad vi ska äta...ja....det är heelt HENNES dag helt enkelt😍😍😍 å på hennes födelsedag 2019 så valde hon att vi skulle åka till scary-sommarland😍
så iväg en halvtimma bort, så kom vi fram till scaaary sommarland😍😀😀😀 (det är riktigt kul att vi bor så nära en nöjespark såhär😍 bara 20-30minuters bilfärd bort så är vi på plats😍
😨😨😨😱😱😱
hahaha jaa...som bekant så blir man ju en "förvaring" som ska hålla allting när lillan springer runt bland attraktionerna😖haha vem tror ni var "förvaringshylla" denna stund😂😂😂
men han såg glad ut ändå😂 men den här bilden "skylta" rätt så bra bilden av våran familj, haha😉vi är galna av oss å struntar i vad folk omkring oss tycker, å bara lever uuuut helt enkelt😍😍😍 å jag vill aldrig leva på nåt annat sätt igen....vägra "svensson-liv" alltså👊😝😝😝 jag provade en gång i tiden...men kände ju som bekant att det inte var jaaag...nånstans....i det livet mådde jag inte bra. jag lever hellre ett liv där jag kan vara heeelt mig själv...som nu! WORD!!😍😉


💖

det va riktigt snyggt när mörkret föll å ljuset från karusellerna å röken som spred sig över parken😍

vem skrek mest i fyren?...😂😂😂jimmy å ängela😉💖
😍😍😍




chokladhjulet...men vann inte denna gång...å denna gång så hade vi inte råd att satsa på alla brickor😉😉

ja men visst serrni😂😜denna "något" slitna "mojja" har här sovit i heeela tvåååå timmar (vad gör man inte när ens doter fyller år och får bestämma hur hela dagen ska se ut)  å jubbar man natt så får man helt enkelt ta den sömn man får en sån här speciell dag helt enkelt😉
här smög jag runt kvällen innan vår goings 10årsdag å fixade med ballonger å serpentiner å grejs😊
..allt medans lillfian låg å snuffa å snarka så gott i sin säng💖



därbakom ligger hon å snarkar å mår gott medans jag förbereder överraskningen😍
å som ni vet...VARJE födelsedag så överraskar vi henne någon gång under dagen med sång, födelsedagsbricka å present😍 ända sen hennes första födelsedag så har vi gjort på detta viset å att hela dagen går efter hennes önskningar😍
å ängela fyller ju år i halloweentid..så i år "kröp" det en spindel på tårtan😉


det var en uppskattad present å passade även bra som present nu😍
det känns så gott i hjärtat att veta att hon är jättenöjd över sin födelsedag💖 hennes dag blev perfekt😍å hon blev jättenöjd även denna födelsedag! det värmer så gott i mitt mammahjärta💚💖
här står vi å bakar tårtor till kalaset som vi ska ha för mormor å morfar å morbror å malin å kusinerna adam å alex💚
med stor vördnad å koncentration så gör hon sin allra första egna prinsesstårta😊💖
pyntat å klart inför kalaset😍
kalaset avslutades med tooomteblossmys i trägårn😊😊
älskar er grabbar💚💚

tomteblossspex😍😊

💚
💖💖💖min ängel....min ÄLSKADE ängel......💖💖💖







det gick ju bra anna...du fixade det💪😍
mitt största fokus är som sagt att se till att det flyter på runt ängela och att hon inte ska bli påverkad av något negativt från mig💪

det är mitt motto!...för hon SKA inte bli påverkad negativt av mig. å ser jag att hon är tillfreds och i ro och lugn, å att det funkar kring henne, så påverkar det ju oxå mitt psyke positivt💪💚

så...att se hur nöjd hon verkar vara över sin 10års dag😍 det glädjer RIKTIGT MYCKET💖