lördag 16 november 2019

Kämpar på...

👈blir uppäten av jimmy😜💖


...med simträningen gör vår lilla going💚varje tisdag så badar dom i skolan på förmiddagen😍 å en av hennes "assistenter" brukar då vara med.. men nu i veckan så vart hon sjuk. å så besviken som hon blev när hon fick reda på att hon var sjuk, så beslöt jag mig för att åka med dom till badhuset. nattsömnen löste jag efter badhusvistelsen.
å det ångrar jag inte en sekund (trots att sömnen efter jobbet blev katastrof å hela dan blev tjoppaloppa) ...för hon blev så jäkla glad när hon fick reda på att hon ändå fick åka till badhuset😍💓 å jimmy som är ledig på tisdagar, ville jättegärna hänga med han oxå! å hon blev så glaaad lilla älskade gumman💖 å jag uppskattar så jäkla mycket att se hur mycket jimmy bryr sig om henne...å hur han VILL var delaktig i hennes framsteg och VILL umgås med henne och med oss som familj💚
alltså...jag uppskattar det så himla mycket...å är sååå tacksam över att ängela får uppleva att hon är betydelsefull...det är såå viktigt💕
detta var faktiskt första gången som jag var i det "nya" badhuset..å dom hade fått det riktigt fräscht med bassäng för de allra minsta å även med denna som ängela simmar i här ovan. detta är en sån där höj och sänkbar bassäng😍

hehe😉å den här mamman drog lite fördel i att man hängde med till badhuset..då hon var i behov av att duscha (å det är motvilligt till att göra det momentet hemma) men här på badhuset så är ju det ett måste efter att man badat i klor😖...så jag njöt gott när jag schamponerade in håret till massa skum, av känslan att nu blir òngen reeen😍 så det blev 2 flugor i en smäll dette`serrni😍

vi har ju efter en lång kamp fått igenom att hon har 2 trygghetspersoner i skolan😍 å det har ju gjort underverk, då skolsituationen ser mycket bättre ut än innan för vår tjej😍 men när det blir en sån här situation där sjukdom kommer in t.ex, så ställer jag GIVETVIS upp å hoppar in för att hjälpa henne i skolan som nu i tisdags. det är ju INGET SNACK OM DEN SAKEN!

den glädjen man får se i henne får ju all trötthet i världen att försvinna

men jag säger detta igen....att det är ju heelt klart bemötandet mot ängela i skolan som är en stoor anledning till att hon klarar av att åka dit idag...hennes lärare är GULD VÄRD💚💚💚tänk vad bara byte av klasslärare kan göra....det säger rätt mycket om hur viktigt förståelse är!!!!