lördag 18 januari 2020

Häxan surtant...

....hehehe😜😂 jaaa...som jag skrev i tidigare inlägget så har jag fått problem med dygnsvändning... å ja...man är ju sin egen "chef"!..så trivs man inte med situationen så gör man nånting åt det helt enkelt...eller huuur!?!?!

så jag bestämde mig i veckan här nu att....PÅ FREDAG så startar jag avvänjning utav den katastrofala dygnsrytmen som jag kommit in i...om det så ska betyda att jag måste skippa att sova efter jobbet på fredan..

så ja...här sitter jag nu..klockan är  21.14....å vi åt lördagsmys kring 5 nu på eftermiddan efter att jag (höör på detta)😉 har varit vaken sen 12-13 imorses och hunnit att bada lilly samt se DAGSLJUS😍 

MEEEN nu under denna övergången till mer normal dygnsrytm på helgen...så kan jag förtälja att jag är trött å grinig dessvärre....därav rubriken😝

men vill man, så gööör man!!! 💪

Å snart har jag vant in mig i de gamle gängorna igen, jag menar..sååå länge hade jag ju inte dessa galna dygnsrytmerna...vad var det....1 månad minst...! 

men nu är jag på god väg iallafall, mot min normala rytm😍

bjuder på lite gobilder istället😍👇

vår lilla pussel här har blivit mycket mer kelen och närhetssökande senaste tiden...så i princip jämt så har man honom liggandes väldigt nära sig💚
 💚💗💚
 😂hihihi, så här hittar vi ofta totte😂 han älskar att ligga såhär på rygg å ja...."blotta sig"😂 å så ää han ju en sån gooo å mjuk "bomulstuss" hela han....a han ser för härlig ut alltså😉💚
 .....😂😉efter torsdagmorgonens sorkgrävning ute på gärdet😄
 😆
tro det eller ej...😉😉men nu dröjer det iiinte länge innan jag måååste gå å lägga mig...för jäklar vad trött jag är nu😖

men först chernobyl-serien och popcorn😍😍😍 

over and out "amigos"😄