söndag 12 januari 2020

TRÖTT...

...ja.....jag kan inte säga annat....dag har blivit natt å natt har blivit dag....i 14!! år så har jag lyckats har normal dygsnrytm på helgen trots nattjobb å "vänd dygnsrytm" på vardagarna😮

men sen en tid tillbaka nu så har det blivit `HELT BANANAS`......

utan att gå in på för mycket detaljer, så kan jag rakt av säga att kväll för er har blivit morgon för mig, å eran tidiga morgon har blivit min läggdax😦😦😦 å jag avskyr det!!!!

och när det är såhär mörkt fortfarande ute, så är jag rädd att jag på "snudd" kommer att bli galen.

härom morgonen när jag under en av alla sömnavbrott (då L behöver assistans/hjälp)..så gick jag ner i hagen en sväng med tiger så han fick göra ifrån sig lite.
å ni aaanar inte hur vackert det var ute....dagsljuset...solen mot trädtopparna...fåglarna som kvittrade där uppe i trädet...jag kände hur jag fick den där klumpen i halsen....den där klumpen som man får strax innan ögonen tårfylls....  det va sååå VACKERT💗💚💗 å jag verkligen insåg hur mycket jag saknar det....dagsljuset....och livet som finns därute i naturen...   jag saknar det väldigt mycket....det är så mycket som krävs av mig....så "mina" stunder har blivit mycket färre....å det är klart att det känns jobbigt...då det är något som verkligen får mig att känna att jag lever.

men jag är ändå helt övertygad om att allting som sker har en mening..som jag har skrivit tidigare här i min blogg... 

jag har ända sedan barnsben varit enormt självständig, envis och egensinnig,  och att livet nu kan kräva väldigt mycket av mig...deeet tror jag är en del i en mycket större och djupare process på nåt vis....som jag sa....att allting som sker har en djupare mening. det är jag HELT ÖVERTYGAD om💚

såhh....nu anna...nästa "knut" jag måste lösa är dygnsrytmen..PRONTO!!☝

man är "chef" över sitt eget liv!!..å jag mår rent utsagt SKIT av att ha denna dygsrytmen på helgen. och den enda som kan lösa det, är jag själv. 

så...bruden....😉 KEEP GOI`N

up and downs ni vet.....
💪KEEEEEP GOING!!!!!!!!!!💪