söndag 5 januari 2020

Nytt år tar vid...

...å 2020 tar vid😊många därute på sociala medier gör sammanfattningar av 2019...ska jag göra någon form av sådan, så kan jag säga att 2019 blev iallafall ett psykiskt påfrestande mer lugnare år än vad 2018 var (2018 var hemsk alltså)
under 2019 så har man fått "vila" från "skolpliktsryggsäcken" och L har efter byte av klasslärare fått en mycket större förståelse och har därmed vågat vara mer i skolan. och efter att L fick sin diagnos så har vi kunnat bemöta henne mycket bättre på hemmaplan oxå samt fått förståelsen mycket mer för henne i olika situationer💚 så både i skolan och på hemmaplan så har det gått bättre..skulle jag vilja säga-mycket för aaatt vi fick svar på den neuropsykiatriska utredningen👌💪 så nu kan vi hjälpa henne genom livet mycket lättare💚
i år så myste vi av nyårsafton bara vi familjen å djuren här hemma i stugan😍💚vi lagade tacos å ängela fick sin absoluta favoritmat...chicken nuggets😉SJÄLVKLART så hade vi "nyårshattarna" på oss, alla 3 ända till tolvslaget😍😊😉
😂😂😂jag är ju världsbäst på att fånga stunden asså...😂😂 jimmy mä munnen full av mat..blev ju en rhätt skön bild må jag säga😉😂😂
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
vid tolvslaget så gick vi som vi brukar😍ut på stora gärdet för att tända våra tomtebloss å kanske få en skymt av fyrverkerier runt omkring oss, å vi hade faktiskt tiger med oss oxå, å då det smällarna lät längre bort ifrån så gick det jättebra att ha med honom ut💚 han tyckte förvisso att det var liite underligt att det small längre bort sådära, det brukar det ju inte göra😉 men han höll sig nära omkring oss, annars så gick det jättebra å han trivdes annars gott💚
tänk vad bilder kan bli speciella ändå...genom att "objektet" rör sig när bilden tas..här ser jimmy ut som en....ja.....nån asa-gud eller liknande, haha...han fick ett väldigt mäktigt utseende verkligen
..de "fyrverkerier" som vi kan tänka oss att tända😍...
💖💖💖
du är så himla UNDERBAR min lilla älskling...å dina uttryck....aaah du ä SÅÅÅ GOOO`💖💖💖

GOTT NYTT ÅR MIN ÄLSKADE DOTTER💖💖💖



jag har börjat att tända marchaller här på gården med jämna mellanrum😍

det blir riktigt mysigt med dom tända marchallerna tända ända fram till huset💚💚



med denna goa bild på ängela så avslutar jag detta inlägg å önskar er mina trogna läsare ett GOTT NYTT ÅÅÅR alleman å tant😉😍💚

då får vi se vad 2020 har att erbjuda??...men vad detta "kapitel" än haar att bjuda på så lova mig att FORTSÄTTA KÄMPA....!!!💪💚💪

I WILL!!!!!!💪