lördag 28 mars 2020

Girlpower...

...å så ä några grabbar mä oxå såklart (tiger, pussel å totte)😊💚 när jimmy var på `grabbpokerkväll` häromhelgen så hade vi egenmys här hemma😍 den här underbara å supergoa flickan å jag å tiger å totte tog oss vid skymningen ut på en prommis bort till stora gärdet💚 å där hade vi "fotesession"med mycket stå på händer å julningar å skoj😊😍
ÄLSKAR solnedgångarna😍

*mamma...ta kort på mig nu😃* lilla sötnosen min💖 å så stod hon där å väntade...hihihi...gumman💖
här fick jag mä hela kvällens gäng på bild😊💚

å detta är något nytt hon har börjat med.. att luta sig bakåt så mycket hon kan (så hon nästan går ner i brygga) å så skulle jag ta kort😉😄


du gör mig stolt VARJE DAG...min älskade,älskade dotter💖💖💖









det va en mysig stund borte vid gärdet innan vi gick hem till stugan å hade dä gott å jag tände ljusen som jag brukar...hehe😉å ängela älskar att blåsa ut dom..när hon är i farten så blir ljusen utblåsta..bara så ni vet😉😂💚
...att man kan älska någon så mycket så som jag älskar dig...det går inte att beskriva med ord..det är omöjligt...för det är en så otroooligt stark kärlek💖
sista bryggan innan vandring hem till stugan igen😊😍