söndag 22 mars 2020

Så jäkla GÖTT...

...hade jag å lillan det förra helgen, när vi åkte ut till lyrestad å hängde med mikaela å barnen på gården som hon såg till över helgen😍 för det är något jag känner..att jag vill så gärna hinna med alla runtomkring mig, min familj, mina vänner..ja...ALLA💚 men jag känner att jag inte har gett mina vänner tillräckligt med uppmärksamhet så som jag skulle ha velat på senare tid😞 så det var fullkomligt UNDERBART att få hänga med dig mikaela å alla barnen😍💚faan vad jag och vii njöt😍barnen hade riktigt kul tillsammans med kurragömma å skratt å ståj😍
här är mikaela å "my-self" när vi var vid munkängarna för sisådär....6år sen💚du är en av mina närmaste vänner fina goa du💖med en själ som lyser...
å som du sa...det här va ett ställe som riktigt "andades" anna å mikaela😉 djuren...naturen...elda i kökspannan...aaa.."u name it"😍💚 å barnen tyckte det va riktigt kul å vara med å mata fåren å hönsen💚
så guda`GOA asso`💚💗 vääl skyddade av mor sin😊💚
därinne har dom det varmt under värmelampan när det sen blev riktigt kallt framåt natten..
såå BEDÅRANDE var dom💖💖
detta staketet som är byggt runt trädgårdslandet, är sååå "alà anna" det är heelt min stil👌😍å det är sådant som jag älskar att skapa med💚
hihihi...tittut😉💚
💚💚💚
var vi bara på säkert avstånd såh vågade "vi" oss ut se`j😉
titta på dom bara...💚💚💚💚💚😍
å så finaste, finaste lilla clara💚 vilken underbar hund hon var💚
dä va allt tur att vi inte hade med oss våran hundgrabb..för då skulle han bli STÖRTFÖRTJUST i denna hundtös kan jag lova😉
våra barn hjälptes åt med att ge alla djuren på gården kvällsmat💚

💚


lilla alva...💚tänk när jag höll dig som ett litet knyte i famnen när du endast va liten bebis💖
tuppen å hans damer fick såklart oxå kvällsmat😊

jag älskar er 2 så in i nordens ska ni veta!!💖💖
varken jag eller ängela ville åka hem, det va så jäkla mysigt att bara hänga å njuta med er å barnen hade d riktigt skoj ihop😍
clara njuter gott av mikaela-gos💖
ujujuj så gossi`t💖
...det allra bästa...ALLTID💚
denna kväll...såååå underbar....sååå underbart😍💚

titta vad vacker hon är...fina,fina lilla 5åriga clara💚 dä va allt tur att vi lät tiger vara hemma, för jag lovar😉han skulle fallit som EN FURA för dig lilla gumman
nöjd bloggförfattare😊mä kaffe å bästa sällskapet😍 (screenshottad från mikaelas snapchat), å även bilden nedan på alva här vid kökspannan💚
längtar tossigt mycket tills vi ses igen goingar💖💚💖😍😍😍