söndag 8 mars 2020

VÄRK....

...jaa.....vad är detta för något....det är något som jag inte är van vid med min kropp😑i 4-5 dagar nu så har jag alltså värk i flera leder/muskler i hela kroppen...främst i benen, underarmarna händerna å fingrarna...så jäkla skumt....😖 när jag t.ex greppar något lite tyngre i handen så kan jag få en jävlarannamma smärta i nämnda underarm...vad fan är detta lixåm?? jag hade feber i ett!! dygn häromveckan å då brukar man ju ha värk i kroppen. men nu har jag bara värken...fattar ni...
hmmmm....wierd😒😟 jaja...men det är bara å kämpa på som jag brukar!! på med leendet👆på läpparna å låt inte det negativa äta upp dig!! för det är det bara jag som styr💪
ser ni vad detta är?😉😲 ja.....som ni ju vet så har vi ju vår lilla pussel här hemma som just nu är "sjukskriven" och har ordinerats lugn å ro å inga höga hopp å utegångsförbud (iallafall på egen hand)

ja...denna lilla herre fick ju ett infall då att han skulle "ta av" sig sitt gips häromdagen...han hade helt enkelt tröttnat på det där jobbiga hårda å tunga blåa runt benet...så han bestämde sig för att slita av sig det helt enkelt😠😂 så nu får vi vara ännnu mer försiktiga med vår lilla pojk...vetrinärerna sa att om han bara tar det lugnt så kan det gå ändå (så benet var inte helt av som jag förstår då, för annars så skulle han ju inte kunna ens stödja på det benet utan gips i nuläget)  så nu har vi en lite halt kattkille UTAN gips runt frakturen som traskar runt här hemma i stugan. varvat med att vi går ut med honom i koppel😊 men han är jätteduktig och repar på sig bra tycker vi😍
så HIMLA GOOO tjej vi har💖💖💖hon hade tagit min mobil i smyg å tagit dessa foton, å så säger hon att *den här bilden mamma..kan du sätta som bakgrundsbild*-va gullig du är gumman min💖💖💖
hihihihi men GOFISAN!!!💖💖💖
pussel tänkte ju det att....YEESSS äntligen fick jag av det där jäkla bandaget!!...det han då inte räknade med😂var att då åkte matte direkt å köpte en tratt (så  att han inte slickar i såret på benet,samt att det hindrar honom att göra höga hopp om han skulle få för sig det) faaan tänkte han...jag kom ändååå inte undan😂😉😂
det var inte nåt vidare med den där jäkla tratten alltså😉
..men det är tur att man har accepterande vänner som inte dömer en för att man.....har tratt...😉💚
å här har vi lilla totte som har varit extra enträgen (å verkligen sprungit fram till dörren) när jag å tiger ska gå på prommis, för han vill hemskt gärna hänga med💚
så med denna lilla kille med oss, så blir det ett antal stopp då hans små ben inte riktigt hänger med i våra snabba steg😉kommer vi liiite för långt ifrån honom, så lägger han i "storjamet"😉