söndag 20 september 2020

En rhhiktiit jäkla bra dag helt enkelt...

 ...har denna lördagen varit😍

...ajjemän, idag har det vart en sån där`n toppendag😍äntligen så fick vi tummen ur å köpte ängelas vinterjacka😍 vi for till "elins" i skövde å skaffa både jackan å fingervantar till henne (för av nån outgrundlig anledning så försvinner dessa fingervantar vääldigt lätt)😉
å sen på hemvägen så tog jag med lilla familjen till höjenstorps slottsruin, då jag ville visa dom denna plats, å tänkte att det kan va kul för jimmy å kanske hitta ännu en sjö som han kan fiska i häromkring😊
...en myyycket vacker plats💚
..och en myycket vacker liten tjej, både på insidan å utsidan💖

åååh!!!! vad jag älskar dig hjärtat mitt💖💖💖

..hon fann en liten groda💚

den här bilden ovan påminner mig faktiskt om en bild på mig tagen liggandes såhär på marken i ett annat naturreservat kring lerdala 2015..lite festligt..😊💚



jag var lite feg i att gå ända in här, men läste sen att detta var källaren till slottet som stog här för myyycket länge sen...tänk hur den här platsen såg ut på den tiden...och människorna som levde här...sånt fachinerar mig..
jag fegade ur lite ja🙈
💚💚💚
mitt älskade barn...💖
hösten 2020..💚

naturen och du...💚

ett litet "skogsväsen" som hoppar ner från trädet😉
💚
💖💖💖
niii...☝💚

...den allra finaste jag vet!💖


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar