fredag 4 september 2020

AjAjAj...

...håller lilla daisy med mig om(vår vaktmästares hund)😉😲, att i värsta fall så måste vi skrota våran ena bil då motorn kaaan ha förstörts i sviterna av att termostaten har gett sig....faaan i såfall säger jag bara!! å varför rubriken lyder ajajaj är ju för att vi vill ju sätta igång med förberedandet inför djurens ankomst...å det är ju deen delen som kostar mest för oss om vi ska prata kostnader. hönsen är redan våra, dom får vi gratis, å fåren blir ingen större utgift heller. MEN det är förberedandet infööör deras ankomst som kräver lite mer både i arbete å utgifter. sååå...jaaa....att bilar börjar gå sönder nu är iiinte så bra neeej!!😱
men skam den som låter motgångar sinka en`!! motgångar är till för att lösas, eller hur?!!💪💪
bilderna i detta inlägget är några år gamla å några av dom är tagna från min instagram (därav texter och symboler i bilderna)

 mina godingar binder fiskeflugor💖 fick upp dessa som minnen på insta` häromdan💚
men hjälp till att hålla tummar å tår för att det inte haar blivit så illa med bilen🙏
för d är liite fel läge nu om man säger så...GHAAAHH!!

så håll `tummar å tår´ mä mig nu!!!🙏🙏🙏



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar