söndag 27 september 2020

Höstglöd å ett farväl...

 

...och med farväl...så kan jag med den här bilden berätta att för ann-sofies del så har hon tagit farväl av mariestad, som hon har bott i i större delen av sitt liv å så länge jag har känt henne. ett val att efter många år gå skilda vägar och flytta till en helt annan plats och börja om-så nu har hon blivit simrishamnsbo😍💚 det här fotot skickade lina till mig nu häromdagen när det sista lasset gick från mariestad. jag blev så glad av det är fotot...jag blev så innerligt glad verkligen...njut av att styra dina egna vingar vart du vill nu ann-sofie..du är gryym!💪💚 älskar er båda mvcket!!! 
ja va uppe hos dom nu häromdan när dom gjorde sista rycket💚 å då fick jag oxå säga hejdå till lilla tage här till höger i bild💚 lilla,lilla söta goa tage💚 här "poserar" dom tillsammans haha😉
tiger å jag fortsätter med våra mysiga mårronprommisar😍
..å färgerna börjar ändra sig därute nu💚😍💚
en liten snigel tar sin morgonpromenad på utvalt höstlöv😄💚




lite panoramalek😍



älvornas dans...å tiger långt därute....💚

skiftningarna som sker från en stund till en annan...magiskt.....💚💚💚
...å tiger som en liten prick därute💚fullt upp med att gräva sork...som han aaaaldrig lyckas få tag på hehe..lilla gubben😄💖 men ack den som ger sig😉
kramplatser borde vi ha flera av...eller huur😄💚denna kramplats finns på ett av distrikten jag kör om natten😍


å jaaa..min vän...det verkar som att skåneland väntar på oss redan om några veckor igen?!...😍 spontanitet kallas det😍 å snart så blir en "viss" liten flicka här i stugan, hela 11år gammal, å det ska firas😍💖😍 antingen häruppe eller nere i söder😍 ängela är väääldigt sugen på att fira sin 11årsdag nere i stugan....and...we will see😍💚😍

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar