söndag 3 januari 2021

Gott nytt år finingar...


 ...yaaiiiihh😉😍ett nytt år fick vi ju oxååå! ovan här är de mest gillade bilderna på min insta´under 2020😊
å kring nyår här nu så har jag tyvärr vart tvungen att vara sjukskriven...igeeen😕 jag hade dagligen en stark återkommande trötthet som ja...var en förlamande trötthet...det fanns inget alternativ-jag var tvungen att lägga mig direkt närsomhelst det slog till under dygnet😧 å jag är ärlig när jag säger att det kändes skrämmande att bli så ordentligt trött helt plötsligt när som helst under dagen å att jag var TVUNGEN att lägga mig å sova..det fanns inget alternativ..så akut trött blev min kropp fleera gånger om dagen😨 så jag vart alltså tvungen att tyvärr sjukskriva mig igen å har sovit mycket dag som natt under veckan fram tills nyårsafton ungefär..å sköööönt nog så har de närmaste senaste dagarna varit bättre...såpass att jag tror jag ska klara av å jobba på måndag igen💪 men jag visste ju oxå (då vänner till mig som har haft covid, led av stark trötthet bl.a) att trötthet var ett av symptomen till viruset å då det kommit så plötsligt så bestämde jag mig för att testa mig. å jag visste inte vad jag skulle förvänta mig. en del av mig önska att jag skulle varit positiv..så fick jag ett direkt svar till den oförklarliga tröttheten, medans givetvis den andra delen önska att jag skulle vara negativ. 
så då jag vet att jag är covidfri, så finns det en annan orsak till tröttheten som jag nu får utreda då...å jag säger det...gooogla inte när du är orolig för något😳 för då har man både cancer, diabetes, mässling å röda hund😉😱 ja..ni vet ju...google är inte alltid ens bästa vän där så att säga😱

nyår blev firad iallafall😍 å SÅKLART nyårs "hatten" på😃
😄😜de tokiga 2! längtar som F-N till våren då vi ska hitte på maasse`bus😉😍🚘

nyårsfin liten påjk😊💖
😂😉 (tiger å sessan) *va dä nån som sa kyckling*....
vår allas david firade nyår med oss i stugan, å stig-helmer oxå eklart😉😄
tolvslaget firades nere vid andra gärdet😍
å jag var SÅKLART igång med kameran som alltid..my passione`u know🙏💚

💖ÄLSKADE💖







å mycket häng borte hos grannarna å vännerna teres å troja💚😍

haha😉😄 den här tavlan på jonny cash är grym ändå asso`😉😍 utan å gå mer in på vad jag tänker när jag ser den här tavlan😝💪🙏 den pratar lite för sig själv ändå...å sen är det ju oxå i betraktarens öga.....

hänger i teres vardagsrum!

hoppas ni oxå hade en fin nyår😍


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar